Wybór odpowiedniego namiotu na stoisko reklamowe czy też targi. Jak się za to zabrać?

Namioty eventowe można dobierać na wiele różnych okazji. Popularnymi opcjami są oczywiście stoiska reklamowe oraz targi. W każdym z tych przypadków można jednak zdecydować się na kilka zróżnicowanych pozycji. Kluczowym elementem będzie przeanalizowanie najmocniejszych stron poszczególnych rodzajów namiotów eventowych, aby dobrać je do własnych potrzeb. Dzięki temu wybrane produkty będą spełniały swoje funkcje, np. reklamowe czy też wystawiennicze. Większości osób przyda się więc rzeczowa analiza.

Zastosowanie namiotów eventowych – czym konkretnie się kierować?

W pierwszej kolejności należy wziąć pod uwagę przeznaczenie wybranego namiotu. Jeśli namiot będzie wybierany na specjalistyczne targi, powinien być on dobrze widoczny i stanowić główne “centrum dowodzenia”. Takie produkty sprawdzą się przede wszystkim w trakcie targów firmowych czy też branżowych. Namioty z tej kategorii muszą pomieścić zarówno wystawców, ale też wszystkie te osoby, które przyjdą na targi i będą chciały zapoznać się z ofertą poszczególnych firm. Sprawą kluczową są więc tutaj rozmiary, które powinny być jak największe. Nie można zapominać o wzmocnieniach i dodatkowym wyposażeniu, np. meblach.

Zobacz również:  Jakie są sposoby tworzenia grafików i kto się tym zajmuje?

Jeśli namiot będzie miał być indywidualnym stoiskiem reklamowym, nie musi posiadać zbyt dużych rozmiarów. Przede wszystkim powinien być schludny, cechować się nowoczesnym designem i “wpadać w oko” uczestnikom eventu. Zazwyczaj nie znajdzie się tam żadnych akcesoriów dodatkowych chyba, że krzesło dla osoby, która będzie dowodzić takim namiotem.

Namioty eventowe na poważne targi – jakie cechy muszą spełniać?

W przypadku namiotów eventowych na poważne targi, pod lupę należy wziąć jedynie te propozycje o sporych rozmiarach. Namiot musi:

  • dopasować się do charakteru prowadzonego eventu,
  • dopasować się do położenia konkretnych targów.

Korzystną propozycją dla zainteresowanych osób będą w takiej sytuacji namioty modułowe. W ten sposób stworzy się dowolną przestrzeń użytkową, o zadowalających rozmiarach. Ponadto zyskuje się tutaj pełną swobodę wyboru, ponieważ namioty mogą być umiejętnie zadaszone oraz posiadać taki kształt, na jakim zależy klientowi. Takie namioty nie mają wewnątrz żadnych mocowań oraz zbędnych słupów. Tym samym dostępna dla uczestników targów przestrzeń nie będzie w żadnym stopniu ograniczona. Uczestnicy będą mogli się swobodnie poruszać i znaleźć to, czego szukają. W takich namiotach znajdzie się miejsce na przestrzeń cateringową czy też szatnię. Namioty modułowe mogą się również sprawdzić w przypadku wyprawiania dużych ceremonii ślubnych, a więc wesel, kiedy to zaprosi się całą swoją rodzinę i szerokie grono znajomych. Takie namioty poradzą sobie z każdymi warunkami atmosferycznymi.

Zobacz również:  Czym charakteryzuje się pszenica ozima?

Namioty eventowe na stoisko reklamowe – czym muszą się charakteryzować?

Namioty eventowe na stoiska reklamowe charakteryzują się dużo mniejszymi gabarytami, a więc zdecydowanie łatwiej je przetransportować i rozłożyć oraz zdemontować. Taka opcja sprawdzi się przede wszystkim podczas eventów plenerowych. Zainteresowani mogą wynająć najczęściej namioty w kształcie kwadratu lub też sześciokąta. Sprawdzają się np. w miasteczkach biegowych, kiedy to sponsorzy takich imprez chcą się udanie zareklamować wśród biegaczy, ich rodzin oraz kibiców.

Namioty na stoiska reklamowe można dowolnie rozbudowywać, można w nich zastosować np. dodatkowe ściany, które pozwalają na częściowe lub całościowe zamknięcie użytkowanego namiotu. Najważniejsze jest jednak to, aby konstrukcja była stabilna, bezpieczna, estetyczna i trwała. Wszystkie dostępne opcje trzeba najpierw solidnie sprawdzić, a dopiero potem zdecydować się na sfinalizowanie transakcji.

Artykuł napisany przy współpracy z rentatent.com.pl.

Warto się także zainteresować tym artykułem: https://www.bluo.pl/styl-zycia/wesele-pod-namiotem-czy-to-oplacalne

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.