Skuteczne metody pozycjonowania stron internetowych w 2022 roku

Mija kolejny rok, który na polu marketingu sieciowego odznaczył się wielkimi zmianami. Ponownie musimy zatem podejść do zagadnień w rodzaju optymalizacji SEO i samego pozycjonowania stron. W poniższym tekście postaramy się pokazać Wam, co w nadchodzących miesiącach będzie się liczyło w walce o pozycję w Google. W wyborze najważniejszych trendów pomogą nam zaś eksperci z branży.

Zwróć uwagę na Core Web Vitals i wygraj walkę o internautę

Core Web Vitals oznacza przede wszystkim koncentrację na potrzebach użytkownika. Po wielu latach dominacji technicznego SEO skoncentrowanego na zaspokajaniu robotów wyszukiwarki, doczekaliśmy się wreszcie zmiany w polityce giganta z Moutain View. Od ostatnich kilku miesięcy dostarczyciel wyszukiwania skupia się głównie na poziomie pozytywnych doświadczeń odbiorców (UX). Jest to ścieżka, na której najbardziej liczą się trzy wskaźniki: LCP dotyczący szybkości ładowania się projektu, FID mierzący jego interaktywność i czas reakcji oraz CLS odpowiadający za ocenę stabilności wizualnej.

Oczywiście nastawienie na User Experience nie oznacza wcale, że żegnamy się z tradycyjną optymalizacją SEO skierowaną na zaspokojenie wymagań technicznych Google. Na nic zda się świetnie zaprojektowane doświadczenie użytkownika w postaci funkcjonalnej i intuicyjnej strony, jeśli nie zadbamy chociażby o bezpieczeństwo połączenia. Właśnie dlatego dziś wciąż potrzebujemy fachowców, którzy tak jak AFTERWEB podchodzą do optymalizacji i pozycjonowania kompleksowo i wszechstronnie.”

Źródło: afterweb.pl

Przejdź na całkowite indeksowanie mobilne

Badania Google pokazują, że z roku na rok rośnie odsetek użytkowników korzystających z internetu na urządzeniach przenośnych. Jest to trend, którego nie odwróci już żadna siła i zmiana, dlatego też w 2021 roku nasza ulubiona korporacja z Kalifornii w pełni przeszła na indeksowanie mobilne. W praktyce oznacza to tyle, że wersje desktopowe naszych WWW przestają mieć znaczenie dla wyszukiwarki – liczy się przede wszystkim odsłona przeznaczona do odczytu na smartfonach i tabletach.

Jeżeli zatem nie zdążyłeś/łaś jeszcze zająć się dostosowaniem swojego szablonu dla użytkowników komórek, już dziś zdaj się na pomoc profesjonalistów i zrób krok ku lepszym pozycjom w wynikach wyszukiwania. Metamorfoza Twojej witryny może zapoczątkować prawdziwy wzrost widoczności i sprzedaży w sieci! Nie czekaj i jak najszybciej zadbaj o zoptymalizowane działanie strony na urządzeniach o mniejszych ekranach.

Rate this post

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.