Kartony dla ecommerce – co musisz wiedzieć?

Handel elektroniczny stał się w dzisiejszych czasach codziennością. Wiele osób pokochało e-handel, który przede wszystkim pozwala na ogromną oszczędność czasu, szeroki wybór towarów, jak również bardzo atrakcyjne cenowo oferty. Żeby więc internetowi sprzedawcy mogli wyróżnić się na tle konkurencji, muszą zadbać o każdy element oferowanych przez siebie produktów. Klienci kupują przede wszystkim oczami – efektowna i dopracowana wysyłka produktów sprawi, że odbiorcy będą zachwyceni otrzymaną internetową przesyłką. Kartony dla ecommerce – jaki rodzaj wybrać? Dlaczego są tak istotne w całym procesie e-handlu? Przyjrzyjmy się tematowi z bliska. Ciekawi? Zaczynamy!

Odpowiednio dobrany karton kluczem do osiągnięcia handlowego sukcesu.

Kartony dla ecommerce to jeden z najważniejszych elementów internetowej sprzedaży. Nie dość, że stanowią doskonałe zabezpieczenie dla wielu, różnego rodzaju produktów podczas transportu, to dodatkowo sprawiają, że oferowane towary stają się produktami premium. Karton z logiem czy nazwą marki (nawet dodany tylko stemplem), odpowiednio dobrany kolorystycznie czy wpisujący się w politykę i charakter danej firmy, który tworzy ze skrywanym w sobie produktem jedną całość to doskonała reklama. Na odbiór marki wpływają także walory estetyczne otrzymanej przesyłki. By jednak móc uzyskać satysfakcjonujące efekty, kartony dla ecommerce nie powinny być ani zbyt duże, ani zbyt małe, a co więcej, dopasowywać się kształtem do oferowanego towaru i stanowić dla nich doskonałe zabezpieczenie.

Rodzaje dostępnych kartonów dla branży e-commerce

Kartony dla ecommerce to szeroka gama wyboru, dzięki której każdy sprzedawca internetowy odnajdzie model kartonu idealnie wpasowujący się do oferowanych przez niego towarów. Najpopularniejsze modele to:

  • pudełka z automatycznym dnem,
  • płaskie kartony otwierane z boku,
  • pudełka do paczkomatów,
  • fixbox (dedykowane do wysyłki laptopów),
  • twarde, jednoczęściowe kartony z folią wewnętrzną,
  • tubebox (podłużne pudełka wysyłkowe),
  • koperty z grubej tektury o falistej strukturze,
  • kartony z paskiem klejowym oraz taśmą zrywającą,
  • płaskie kartony do wysyłki kalendarzy,
  • kartony klapowe,
  • płaskie pudełka pocztowe GBK.

Wysyłka produktów – doskonała forma reklamy 

Wysyłka produktów przy użyciu różnego rodzaju kartonów to także jeden z najdoskonalszych nośników reklamy własnej działalności internetowej. Konsument, który rozpakowuje zamówiony przez siebie produkt, nie dość, że jest zachwycony jakością jego zapakowania, to dodatkowo marka, slogan reklamowy czy logo jest doskonale widoczne i zostaje w jego pamięci na długi czas. Takie rozwiązanie pozwala na wyróżnienie się na tle sporej konkurencji. Jest to więc rozwiązanie niosące za sobą wiele korzyści.

Pudełka dla ecommerce to nieodzowny element internetowej sprzedaży. Pragniesz podarować swoim klientom wyjątkowo atrakcyjne opakowany towar, który zdecydowali zamówić się właśnie w Twoim sklepie? Szukasz rozwiązania, które wpisze się w ogólnie przyjęty standard skrytek paczkomatowych czy rozmiary przesyłek kurierskich? Kartony dla ecommerce to rozwiązanie skrojone na miarę Twoich potrzeb. Przekonaj się osobiście, że wysyłka produktów nigdy nie była prostsza.

Rate this post

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.