Usługi Apple w zakresie gwarancji

Wymiana baterii w Twoim urządzeniu powinna być wykonana przez profesjonalistów. Wymiana baterii MacBooka w ramach gwarancji Apple. Usługa jest bezpłatna w ramach obowiązujących gwarancji, co oznacza, że powinna być Twoim pierwszym wyborem. Jeśli MacBook jest nadal objęty gwarancją, Apple bezpłatnie wymieni wadliwą lub nadmiernie zużytą baterię.

AppleCare dla Macbooka

W krajach Unii Europejskiej prawo konsumenckie wydłuża okres gwarancji do dwóch lat. W przypadku wykupienia usługi AppleCare dla MacBooka, okres ten wynosi trzy lata. Osoby, które nadal są objęte gwarancją, powinny niezwłocznie skontaktować się z Apple w sprawie problemów z baterią. Stan gwarancji można sprawdzić na stronie Apple Check Coverage, podając numer seryjny urządzenia.

Sprawdź: wymiana baterii Macbook

iPhone 7 wymiana baterii cena i ważna informacja

Kiedy należy wymienić baterię w telefonie iPhone? Bateria iPhone’a wymaga wymiany, jeśli wyczerpuje się szybciej niż zwykle lub jest spuchnięta, jeśli iPhone nie ładuje się lub wyłącza się, zanim jego bateria osiągnie 1% lub nawet jeśli w ogóle się nie włącza. Najlepszą rzeczą do zrobienia jest wymiana baterii, gdy jej poziom osiągnie 80%. Wymiana baterii trwa zaledwie 20 minut dla każdego modelu iPhone’a. Koszt wymiany baterii zależy głównie od modelu iPhone’a, Koszt wymiany baterii w modelu iPhone 7 wynosi około 150 złotych. Jeśli telefon jest nadal na gwarancji – domyślna gwarancja Apple trwa rok i obejmuje uszkodzenia i problemy, które nie są z winy użytkownika – a bateria uległa degradacji, to nie ma co się zastanawiać i poprosić Apple o bezpłatną wymianę. Apple twierdzi, że utrata 20% pojemności po 500 pełnych cyklach ładowania jest normalna. Jeśli bateria Twojego telefonu straciła więcej pojemności w krótszym czasie, możesz kwalifikować się do bezpłatnej wymiany.

Wymiana szyby iPad – wszystko co musisz wiedzieć

Pierwszym krokiem w naprawie uszkodzonego ekranu iPada jest ustalenie, które części iPada wymagają wymiany, a które mogą być ponownie wykorzystane. Upewnij się, że nie ma martwych punktów na ekranie dotykowym, używając dowolnej aplikacji, która pozwala na rysowanie, a następnie testując każdy cal ekranu dotykowego. Symptomy zespołu dotykowego można przetestować, wyłączając funkcję automatycznej blokady ekranu w ustawieniach i pozostawiając iPada na jego stronie głównej. W przypadku, gdy iPad ma którykolwiek z problemów wymienionych powyżej, wykonaj następujące kroki. Możesz twardo zresetować iPada, trzymając przyciski zasilania i home razem, aż zobaczysz logo Apple. Gdy pokaże ekran główny, przetestuj go ponownie. Upewnij się, że kabel taśmowy ekranu dotykowego jest prawidłowo włożony do złącza. Upewnij się, że kabel jest cały sposób w. Ponownie złożyć iPad i przetestować go ponownie. Jeśli powyższe dwa kroki nie działają, to trzeba będzie wymienić ekran dotykowy iPad. Jeśli chcesz sprawdzić funkcjonalność ekranu wyświetlacza przed wysłaniem go do wymiany, można wykonać następujące czynności. Wyczyść wyświetlacz: jeśli funkcja dotykowa w iPadzie nie działa lub jest przerywana, możesz spróbować przetrzeć ekran ściereczką z mikrofibry. Do czyszczenia wyświetlacza użyj alkoholu izopropylowego. Ma to na celu usunięcie wszelkich zanieczyszczeń lub wilgoci, które mogą być obecne na wyświetlaczu. Utrzymuj palce suche podczas korzystania z iPada, aby wilgoć lub brud nie mogły dostać się do środka.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.