przeglądanie Kategoria
Marketing internetowy
Czy warto inwestować w social media marketing?
Media społecznościowe skróciły dystans między użytkownikami a firmami lub markami, a ich potencjał marketingowy z…
Strona internetowa Twojej firmy – co jest najważniejsze dla klienta?
Współcześnie niemal każda firma posiada swoją stronę internetową. Jej brak utrudnia lub wręcz uniemożliwia kontakt…
Monitoring marki dla producentów oraz branży e-commerce
Monitoring marki to bardzo ważne pojęcie w kontekście dziedziny e-commerce. Jest to z pewnością korzystne…
Jakie są podstawowe elementy marketingu mix?
Skuteczny marketing to podstawa osiągania zadowalających wyników sprzedaży. Dotyczy to zarówno produktów, jak i…
Sklep seo – link building
Posiadanie strony internetowej nie zawsze gwarantuje popularność w sieci. Na widoczność, a tym bardziej na wzrost…
Co to jest remarketing?
W czasach rozwijającej się branży e-commerce i coraz większego udziału sprzedaży przez Internet w handlu, marketing…
Zrównoważony rozwój z długofalowymi efektami, czy szybkie efekty – jak…
Aby zyskać potencjalnych klientów, dzisiaj na rynku musisz walczyć jak lew. Szansa na to, że klienci sami do ciebie…
Jak prowadzić angażujący profil na Facebooku? 3 praktyczne porady
2 miliardy aktywnych użytkowników dziennie, 4 miliony polubień i 400 nowych użytkowników każdej minuty - Facebook…
Czy szkolenie z FB jest mi potrzebne?
Codziennie miliony użytkowników korzysta z Facebooka. Są to nie tylko osoby prywatne, ale także celebryci, gwiazdy…