4 korzyści używania ulotek do promocji firmy

W erze marketingu internetowego, ulotki są uznawane przez wielu marketerów za przestarzałe i nieskuteczne. To duży błąd. Korzystanie z nich dalej jest opłacalne, niezależnie od wielkości i skali działania firmy. Zobacz, jakie są cztery największe zalety ulotek reklamowych.

Przekaz trafia do właściwych osób

Kierowanie komunikacji reklamowej do osób z grupy docelowej – to jedno z największych wyzwań, z jakim każdego dnia mierzą się marketerzy na całym świecie. Mimo że mają oni do dyspozycji coraz większą ilość narzędzi analitycznych to dalej reklama internetowa nie gwarantuje tego, że reklama trafi do potencjalnych klientów.

Jeszcze gorzej wygląda to w przypadku telewizji, radia oraz prasy, gdzie monitoring grupy odbiorców jest jeszcze trudniejszy. Rozwiązaniem ich problemu może być druk ulotek. Ten rodzaj promocji firmy pozwala docierać do osób, których chcesz np. mieszkańców danego osiedla, osób starszych lub uczęszczających na konkretną uczelnie.

Tania forma reklamy

Drukowanie ulotek jest niedrogą alternatywą dla innych form promocji. Niski koszt sprawia, że łatwiej jest skorzystać z tego rodzaju działań małym firmom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę w biznesie. Wystarczy im już kilkaset złotych, aby dotrzeć do kilku tysięcy osób.

Wiele informacji

Już niewielka ulotka, na przykład w formacie A5 może zawierać ogromną ilość informacji. To zupełnie inaczej niż w przypadku reklamy cyfrowej, gdzie marketerzy są ograniczeni wielkością grafik lub limitem słów.

Żeby jednak w pełni wykorzystać możliwości ulotki, konieczne jest dokładne jej zaplanowanie. W tym celu warto zastanowić się, co potencjalny klient musi wiedzieć o naszej ofercie lub produkcie, aby zechciał wydać u nas pieniądze. Pamiętaj również o dodaniu numeru telefonu, adresu oraz strony internetowej – ułatwi to dokładne sprawdzenie Twojej oferty.

Fizyczna forma

Zdarzyło Ci się kiedyś, że zobaczyłeś w internecie ciekawą reklamę, a gdy po pewnym czasie chciałeś do niej wrócić to nie udało się jej znaleźć? Wbrew pozorom, taka sytuacja dotyka bardzo wielu użytkowników internetu, gdzie poziom skupienia jest na niskim poziomie.

Zupełnie inaczej wygląda to w przypadku ulotek, które mają fizyczną formę. Do ich zawartości można wrócić w każdym momencie np. gdy chcemy zamówić pizze wracamy do ulotki otrzymanej kilka dni temu i przeglądamy menu pobliskiej restauracji.

Podsumowanie

Druk ulotek wraca do łask, ponieważ dalej jest to bardzo skuteczne narzędzie marketingowe. Warto jednak dokładnie przemyśleć, jak powinna wyglądać ulotka, aby zamieniała potencjalnego klienta w klienta wydającego u nas pieniądze.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.