Jak dobrze zarządzać komunikacją z klientem?

Prowadzenie firmy to spore wyzwanie, zarówno pod względem logistycznym, jak i marketingowym. Zgranie wszystkich czynników tak, by osiągnąć jak najbardziej optymalne rezultaty nie zawsze jest możliwe bez pomocy zewnętrznej. Jeśli marzysz o własnej firmie z pewnością zdajesz sobie sprawę z tego, jak wiele trudności przed Tobą. Nie zawsze wszystko da się przewidzieć, rynek jest dynamiczny, a ostatnie miesiące pokazują dobitnie, że nawet najlepiej przygotowani mogą zostać zaskoczeni przez niezależne od nas okoliczności.

W każdej branży jednym z najważniejszych, a jednocześnie najdelikatniejszych czynników jest kontakt z klientem. Dziś odbywa się on na wielu różnorakich płaszczyznach, znacznie ograniczyły się kontakty bezpośrednie, natomiast coraz bardziej rozwijają się kanały komunikacji na odległość. W natłoku codziennych biurowych spraw i pobocznych zadań, które zajmują nam czas, nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać telefon od klienta, zdarza nam się również przeoczyć korespondencję mailową.

Jak usprawnić komunikację?

Dobra relacja z klientami to podstawa sukcesu. Jeśli zależy Ci na usprawnieniu komunikacji warto sięgnąć po sprawdzone i rzetelne rozwiązania, które poprawią działanie Twojej firmy. Jeśli zastanawiasz się, co mogłoby Ci pomóc, koniecznie musisz poznać system Thulium, stworzony z myślą o stawianiu czoła najtrudniejszym wyzwaniom. Funkcjonalne i sprawne narzędzie, które ułatwi Ci okiełznanie codziennego kontaktu z klientami, ale też pomiędzy pracownikami, a jednocześnie nie obciąży za bardzo budżetu firmowego. Na linii sprzedawca-klient często dochodzi do pewnych nieporozumień i nieścisłości, co może doprowadzić do rezygnacji klienta z naszego towaru lub usługi. Odbieranie telefonów, odpisywanie na maile, firmowy czat na stronie internetowej, Messenger, IVR czy helpdesk lub system ticketowy. Z jednej strony to wspaniałe, że możliwości dotarcia do klienta jest aż tak wiele, z drugiej strony sprawne obsłużenie tego wszystkiego może być problemowe. Tu z pomocą przychodzi Thulium.

Zespół ma więcej możliwości

Prywatne skrzynki mailowe nie pozwalają na wystarczającą kontrolę nad obsługą maili i nie dają możliwości wykorzystania potencjału, jakim jest praca dobrze zorganizowanego zespołu. Helpdesk Thulium wraz z systemem ticketowym to jedna, wielka skrzynka, do której dostęp mają wszyscy pracownicy, a dzięki możliwości odpowiedniego rozdzielenia zadań, email trafia do właściwej osoby wraz z calą historią kontaktu danego klienta. Każdy pracownik wie, co ma robić, a w razie potrzeby sprawa może być łatwo przekazana komuś innemu wraz ze wszystkimi ważnymi informacjami.

Jak to działa?

Elastyczne i dopasowujące się do Twoich potrzeb narzędzie, jakim jest system Thulium wspomaga kompleksową obsługę klienta na wszystkich szczeblach. Bardzo efektywnym narzędziem jest dobrze skoordynowany helpdesk, opierający się o system ticketowy. Każde zgłoszenie ze strony klienta jest kumulowane w tzw. ticket (bilet). Obejmuje on całą komunikację z klientem, jego rozmowy na czacie, maile, zgłoszenia, nieodebrane połączenia. Wszystko zebrane jest w jednym miejscu, co niesamowicie ułatwia i usprawnia pracę całego zespołu. Zgodnie z przyjętymi zasadami ticket trafia do odpowiedniego konsultanta, który od razu ma w jednym miejscu wszelkie informacje dotyczące klienta. W łatwy sposób możesz tickety przekazywać innym pracownikom, a także kolejkować pod względem ważności zadania. System ticketowy ułatwia rozdzielanie zadań i spraw, jest więc nieoceniony z pozycji menadżera.

Zostaw odpowiedź

Twoj adres e-mail nie bedzie opublikowany.